Sunday, August 15, 2010

.sorry again.

saya tak sangka.
macam ni sekali dugaan untuk saya.
dugaan untuk kita.

satu hari kamu marah.
kamu merajuk.
kamu reply mesej seketul-seketul.
dan tak sekali pon saya marah.
tak sekali pun saya penat.

Allah berikan saya kesabaran yang cukup tinggi.
cukup tinggi untuk layan amarah kamu.
Allah berikan saya rasa sayang yang cukup besar.
cukup besar hingga mampu melawan segalanya.

saya sayang kamu b.
sangat amat sungguh sayang.serius.

saya menangis telefon kamu.
tapi hati kamu hati batu.
kamu tak pujok saya pon.
kamu lupe kamu ade magic words.
kamu lupe gf kamu ni manje.
kamu lupe saya perlukan kamu.

sorry.tadi saya hampir nak give up.
tapi bila ingta balik kata-kata kamu.
pesan kat saya jangan cepat give up demi kita.
jadi atas sebab tu saye kuatkan diri saya.
untuk saya,untuk kamu dan paling penting untuk kita syg.

kalau macam ni la cara kamu nak uji saya sayang kamu atau tak,
cara kamu nak tengok cinta saya pada kamu.
saye terima sayang.
sebab saye memang sayang kamu.cinta kamu.

dan saya harap,
kamu ada masa nafas terakhir saya.
amin.
:')

No comments: